15 augustus 2011

Een Sprankelend Interview

Het Moederfront heeft vandaag een interview met mij over het thuisblijfmoederschap gepubliceerd genaamd "Mijn verhaal: Annemarie"! Wat voel ik me vereerd! Het verzoek voor het interview kwam via mijn blog {SPRANKELS}, waar ik in juni van dit jaar mee ben begonnen. Ik vind het het echt heel bijzonder om te merken dat het schrijven van mijn blog weer tot allerlei nieuwe ontwikkelingen kan leiden!

Het team achter Het Moederfront wil graag "her- en erkenning en ondersteuning bieden aan moeders die de keuze hebben gemaakt om thuis te blijven bij de kinderen". Zoals je waarschijnlijk wel weet als je mij persoonlijk kent, of zoals je hier hebt kunnen lezen in mijn eerste Sprankel op deze blog, heb ik er na de geboorte van mijn dochter om meerdere redenen voor gekozen om gedurende haar eerste levensjaar thuisblijfmoeder te worden. Hierover gaat dan ook het interview. 

Tweet van Het Moederfront over het gepubliceerde artikel.

Ik heb het artikel natuurlijk van tevoren al door kunnen lezen, maar ik was toch wel heel nieuwsgierig om het vandaag snel online te gaan bekijken! En jullie zijn vast ook heel benieuwd naar het artikel, neem dus maar snel hier een kijkje! Veel plezier met lezen!

Ohja, ik ben ook wel erg benieuw wat jullie van het interview vinden natuurlijk! Dus als je het leuk vind om hieronder een reactie achter te laten dan lees ik die erg graag!